sâmbătă, 1 septembrie 2012

Deci...nu stiu cum sa incep...am sa incep de la inceput. M-am trezit la 10:30, am iesti afara si tata mi-a spus ca se duce la vecinul meu sa-l ajute la ceva (nici acum nu stiu ce a facut acolo) am uitat sa va spun ca eu locuiesc la casa. Deci tata a plecat eu m-am dus la baie m-am spalat pe dinti si am deschis leptopul. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa intru pe facebook ca de obicei, inte timp am pus sa se incarce un film, un episod, din serialul Merlin ( unul dintre serialele mele preferate). M-am uitat la episod...si mi-am amintit ca vrouiam s-o sun pe Sabina ( BFF) sa iesim in oras, asa ca m-am dus la vecinul meu acolo unde era tata si i-am cerut telefonul, cand eram pe drum spre intoarcere am vazut ca venea mama. A venit mama, mi-a dat bani sa ma duc sa-mi cumpar parizel ( desi eu am vrut hotdog )...m-am intors acasa am mancat si am inceput sa o ajut pe mama la treaba (azi trebuia sa facem zarzavat,am facut dar nu am terminat) intre timp mi-am amintit sa o sun pe Sabina, am sunat-o si mi-a spus ca este la tara , pacat chiar aveam chef sa ies cu ea in oras azi. Am uitat ca zi mi-a cazut o bara de metal in cap :)) sunt bine m-a durut putin capul dar mi-a trecut. Azi am aflat ceva foarte important, aparent noi o sa incepem scoala pe 17 si nu pe 10 asa cum trebuia, ministrul educatiei le-a mai dat o saptamana la scoli sa-si termine pregatirile. Yey!Am facut o parte din zarzavat iar maine o sa-l terminam, si acum stau scriu in blog si astept sa se incalzeasca apa pentru baie, casa mea este inconstructii deci inca nu avem baie..nasol. Nu sunt genul de fata care sa-si tina un jurnal, dar sa am un blog chiar imi place satiind ca cineva ar putea citi e fain. Inca o zi plictisitoare de vara, de fapt nu este vara , calendaristic vara a trecut deci azi este prima zi te toamna..interesant. :)) Spre sfarsit, adica sfarsit o imagine frumoasa de vara. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu